Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Προς τη μυστική κρατική αστυνομία

Προς τη μυστική κρατική αστυνομία
Βιέννη
Κύριε ανακριτά,

Επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που γίνεται η ανάκριση με τη μεταφράστρια κάνω τη δήλωσή μου αυτή που τη θεωρώ και μόνη έγκυρη.

Πρώτα απ'όλα διαμαρτύρομαι για τη μεταφορά μου στη Γερμανία, τη θεωρώ παράνομη και ζητώ την άμεση επιστροφή μου στην πατρίδα μου.

Στα ζητήματα που μου θέσατε για πρόσωπα και οργανωτικά ζητήματα του ΚΚΕ δεν έχω να απαντήσω τίποτε.
Σχετικά με την πολιτική γραμμή του ΚΚΕ έχω να πω τα παρακάτω:

Βασικό και κύριο στοιχείο στην πολιτική γραμμή του ΚΚΕ είναι η απόλυτη και ασυμφιλίωτη αντίθεση και πάλη του ενάντια στη φασιστική (εθνικοσοσιαλιστική) θεωρία, πολιτική και πράξη. Το ΚΚΕ τάχθηκε, πάλεψε και παλεύει ενάντια στην εθνικοσοσιαλιστική βία και κατάχτηση της Ελλάδας και για την αποκατάσταση της εθνικής ανεξαρτησίας και ακεραιότητας. Το ΚΚΕ πάλεψε πάντα ενάντια σε κάθε προσπάθεια υποδούλωσης είτε εξάρτησης της χώρας από το ξένο κεφάλαιο σε οποιαδήποτε ξένη δύναμη και αν ανήκει. Το ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει καμιά εδαφική μεταβολή που η γερμανική κατάχτηση πραγματοποίησε στην Ελλάδα, δε θα αναγνωρίσει καμιά μελλοντική μεταβολή και θα παλέψει με όλα τα μέσα για την ματαίωσή της, για την απελευθέρωση της χώρας απ' την ξένη κατάχτηση και για την ακεραιότητά της.

Το ΚΚΕ θεωρεί βασικό στοιχείο της πολιτικής του την υπεράσπιση της Σοβιετικής Ένωσης από κάθε ξενική απειλή, που προβάλλει τελευταία άμεσα.

Παρακαλώ όπως στη μετάφραση της δήλωσης αυτής παρευρεθώ και γω.

Βιέννη, φυλακές Γκεστάπο 18-6-41
Ν. Ζαχαριάδης
Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ και μέλος της ΕΕ της ΚΔ

Οι δύο τελευταίες ερωτήσεις του ανακριτή:
Ερώτηση: Ώστε εξακολουθείτε να' στε κομμουνιστής;
Απάντηση: Ούτε συζήτηση.
Ερώτηση: Αν σας αφήσουμε λεύτερο , θα συνεχίσετε την πάλη ενάντια στον εθνικοσοσιαλισμό;
Απάντηση: Αυτό είναι αυτονόητο.

Αυτού τελείωσε η ανάκριση.

Πρωτοδημοσιεύτηκε στο «Ριζοσπάστη» 31 του Μάη 1945. Πάρθηκε από το Βοήθημα για την Ιστορία του ΚΚΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: